De eerste week. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Meriël Bouwman - WaarBenJij.nu De eerste week. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Meriël Bouwman - WaarBenJij.nu

De eerste week.

Blijf op de hoogte en volg Meriël

26 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!

De eerste week zit er op!
Vorige week vrijdag, 15 februari, ben ik samen met Madelon hier op Hato geland. Na een lange vlucht met veel turbulentie, was het dan eindelijk zover, ik was op Curaçao! Het was natuurlijk gelijk lekker warm, maar ik vond het heerlijk! Gelukkig stond Vivian al klaar om mij naar Villa ananas te brengen, het studentenhuis waar ik de komende 4 maanden verblijf.
Inmiddels ben ik helemaal gesetteld hier en ben ik ook al aardig gewend, maar de eerste dagen had ik het moeilijk. Ik moest even wennen en miste thuis.

Wat heb ik tot nu toe gedaan?
Ik ben nog niet naar stage geweest, want ik ben nu nog 1 week vrij en dan ga ik pas beginnen  Aanstaande woensdag (25 februari) ga ik wel kennis maken dus ik ben benieuwd!
We zijn al een aantal keer naar een strand hier in de buurt geweest, dat strand heet Cabana, een lekker strand waar we zo zijn.
Ook ben ik samen met Madelon een dagje naar Willemstad geweest, dat vond ik echt super leuk, eindelijk alles is zelf kunnen bewonderen.
Vrijdag ben ik samen met Madelon, Marit en Charlotte naar het strand grote knip geweest. Wat een plaatje, dit is echt een super mooi strand! Ik ben nog niet op veel verschillende stranden geweest, maar deze was echt super mooi. Toen ik daar in de zee stond, stond ik echt even te genieten van de plek waar ik op dat moment was.
Verder was het weekend vooral feest! Iedere avond is hier wel een leuk feestje waar we vaak met de hele groep van het huis heen gaan. Wat is dat lekker zeg, lekker met de voetjes in het zand, goed muziekje en natuurlijk een drankje, ik hou er van!

Het leven hier bevalt me goed, het is altijd lekker weer en iedereen is heerlijk ontspannen. Kortom ik denk dat ik me hier wel ga vermaken.
Heel veel liefs!
Ayo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Meriël

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 3076

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 16 Juni 2013

Stage Curaçao

Landen bezocht: