Nog 10 dagen... - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Meriël Bouwman - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen... - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Meriël Bouwman - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen...

Door: Meriël

Blijf op de hoogte en volg Meriël

05 Februari 2013 | Nederland, Julianadorp

Vandaag nog precies 10 dagen voordat ik vertrek naar Curaçao om daar stage te gaan lopen. Spannend! Ik ga voor 4 maanden naar Curaçao en ben heel benieuwd hoe het daar gaat zijn. Ik heb er wel super veel zin in en zeker nu het allemaal dichterbij komt en ik steeds meer moet regelen.
Op Curaçao ga ik stage lopen op een basisschool, de Albert Schweitzer school. Ik krijg een groep 3, hartstikke leuk :) In Nederland heb ik een super leuke tijd gehad in groep 3 en ik ben heel benieuwd hoe ik het op curaçao ga ervaren.

Aangezien ik alles al heb afgerond op school kan ik helemaal bezig zijn met de voorbereidingen voor curaçao, ik heb al woonruimte in een studentenhuis op curaçao, ondertussen heb ik met 3 andere meiden al een auto gehuurd en staat mijn koffer al klaar, er liggen al grote stapels kleding en andere spullen bij die ik graag mee wil nemen, deze groeien per dag… dus bij het inpakken moet ik nog maar zien of alles ook echt mee kan..
Zondag heb ik al mijn eerste afscheidsfeestje gehad samen met Roos. Gezellig met alle meiden, ik ga jullie wel echt missen!
Ik moet nog heel eventjes wachten en dan kan ik lekker naar het altijd warme curaçao!

Groetjes Meriël.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Julianadorp

Meriël

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 3063

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 16 Juni 2013

Stage Curaçao

Landen bezocht: